آیا وردپرس برای سئوی وبسایت مناسب است؟
نوشته شده توسط : امیر

آیا وردپرس برای سئوی وبسایت مناسب است؟

 

آیا وردپرس برای سئوی وبسایت مناسب است؟

امروزه اهمیت سئو و جایگاه یک وبسایت در موتورهای جستجو ؛ بر کسی پوشیده نیست. ضمانت فروش و کارکرد یک وبسایت رابطه مستقیمی با جایگاهش در کلمات کلیدی در موتورهای جستجو از جمله گوگل ؛ دارد. از همین رو سئو بودن وبسایت و توانایی رقابت در این زمینه دغدغه ی هر وبمستری است.

در سال های اخیر که سایت سازهای متنوعی همچون وردپرس ، جوملا ، دروپال ، اپن کارت ، پرستا شاپ و … پا به عرصه ظهور گذاشته اند ، سوالی مهم در ذهن طراحان وبسایت به وجود آمده که بالاخره کدامیک از این ها توانایی سئوسازی بالایی دارند.

بیش از 30 درصد وبسایت های جهان مبتنی بر CMS وردپرس می باشد ؛ سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس در تاریخ ۲۷ می ۲۰۰۳ توسط مت مولن وگ و مایک لیتل راه اندازی گردید و همه ساله به آن آپدیت ها و قابلیت های بیشتری اضافه شد.

در یک کلام نمی توان گفت که کدامیک از این سیستم های مدیریت محتوا برای سئو بهتر است و کدامیک بد!! ، چرا که ربات های موتور جستجوی گوگل فارغ از اینکه از چه سیستمی بهره می برید به کدهای وبسایت شما می نگرند و براساس فاکتورهای مختلف سئو که در بخش مقالات آموزش سئوی وبسایت زیفا آمده است به رتبه بندی خود می پردازند. به هرصورت هرکدام از این سی ام اس ها یک سری قابلیت برای سئو به شما ارائه می دهند که هرکدام به صورت مجزا قابلیت بررسی دارند.

حال در ادامه می خواهیم ببینیم که آیا وردپرس برای سئوی وبسایت مناسب است؟ و قابلیت های آن سئو مناسب و مکفی است یا خیر ؟

 

آیا وردپرس برای سئوی وبسایت مناسب است؟

 

بهینه سازی آسان در وردپرس

یکی از مهم ترین دلایل خوب بودن سیستم مدیریت محتوای وردپرس سادگی آن در راه اندازی و تنظیمات است. در سیستم وردپرس به راحتی می توانید ابزارهای مختلف سئو را نصب نموده و آن ها را تنظیم نمایید. البته باید بدانید...

 

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید

ZEFA

 





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: